5.0
gebaseerd op 110 reviews

Een mooie salon met zeer vriendelijk personeel. Peggy luistert goed naar je wensen en bespreekt de mogelijkheden. Hierdoor zeer tevreden met mijn nieuwe PMU wenkbrauwen. Dankjewel!

Lotte - bijna 2 jaar geleden

Vriendelijk, gezellig, heel erg klant gericht en veel kennis

Marja - bijna 2 jaar geleden

Kundig, vriendelijk en onderhoudend!

Yvonne - bijna 2 jaar geleden

Echt super tevreden met het resultaat van mijn behandeling door lieve Peggy. Ze werkt hygiënisch, vakkundig, met precisie en neemt de tijd voor je. Tot gauw weer voor de nabehandeling topper!

Angelina - bijna 2 jaar geleden

Toppers bij Peggy! Prachtig geknipt, ze nam goed de tijd. Ik kom zeker terug!

Coco - bijna 2 jaar geleden

Super geregeld nette behandeling

Connie - bijna 2 jaar geleden
Tinara - bijna 2 jaar geleden

Je voelt je op je gemak wat ik altijd heel belangrijk vind. Super relax, super vriendelijk! Dit is mijn favo salon geworden om te komen en ik zal hier dan ook mijn haar door de lieve mama laten blijven doen. Vandaag weer een afspraak voor Carbon peeling, zin in! Tot zo

Chantalle - bijna 2 jaar geleden

De beste kapster!!! Vandaag weer heel fijn geknipt! Ben weer blij

Sandra - bijna 2 jaar geleden
Jennifer - meer dan 2 jaar geleden